Monday, February 20, 2012

Ben Gurion U Conference on Children: "There is not a day in which there is not a report of sexual abuse in the chareidi community"


מנהל השירות הפסיכולוגי־חינוכי במודיעין עילית, ישי שליף, אמר כי למד עם השנים שיש צורך להתמודד עם הבעיה של פגיעה מינית במגזר החרדי. לדבריו, בגיבויו של הרב יוסף שלום אלישיב התקבלה פסיקה לגבי הצורך בדיווח בנושא, בעקבותיה "אין יום שעובר ללא דיווח".

מנהלת מרכז "בלבנו" לטיפול בילדים ונוער שנפגעו מינית, בת שבע שיינין, הוסיפה כי החברה החרדית נבדלת מרצון, מה שמייצר סיכון גדול יותר לילד החרדי. "הילד החרדי לומד מגיל אפס לציית, בלי לשאול למה. ילדים לא ייספרו על דברים רעים מחשש ללשון הרע".

שיינין הוסיפה ואמרה כי קיים הבדל בין ילדים בעלי תשובה לילדים חרדים, בכמות הדיווחים, לטובת בעלי התשובה, להם קל יותר לדווח.

מנהלת מרכז הסיוע לנשים דתיות, דבי גרוס, חשפה כי בשנה שעברה הופעלו כ־2,000 סדנאות לילדים חרדים בגילאי שלוש עד 18 בנושא מניעת פגיעות מיניות.

1 comment :

  1. So should I believe this or should I believe the writers on Cross Curents who insist that, assuming the problem even exists, that it's miniscule?

    ReplyDelete

ANONYMOUS COMMENTS WILL NOT BE POSTED!
please use either your real name or a pseudonym.